سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکستنشن مژه استایل اسپایکی در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوند

اکستنشن مژه استایل اسپایکی از پرطرفدارترین استایل های اکستنشن مژه در سایر دنیا می باشد. اگر شما نیز خواهان انجام اکستنشن مژه اسپایکی هستید به شما مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارادماوندی در فرشته تهران را معرفی می نماییم. کیفیت و زیبایی را با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی تجربه کنید.


اکستنشن مزه استایل اسپایکی

اکستنشن مژه اسپایکی

در اکستنشن مژه متد اسپایکی، قادر خواهید بود با توجه به سلیقه خود طول و حجم مژه‌ها را تعیین کنید. درواقع اکستنشن مژه اسپایکی نوعی اکستنشن مژه ترکیبی محسوب می‌شود. که اکستنشن کار بدون نیاز به فن سازی به حجیم کردن مژه‌های مشتریان خود می پردازد. به عبارتی دیگر می توان گفت: اکستنشن ها به صورت بسته روی مژه های طبیعی با ضخامت های کم و سایز های متفاوت چسبانده می شوند. اینکار ادامه پیدا می کند تا مژه ها به حجم دلخواه برسند.


اکستنشن مژه استایل اسپایکی

مزیت اکستنشن مژه استایل اسپایکی

از جمله مزیت های پر اهمیت این اکستنشن مژه، این است که به هر مدل چشمی می آید. اکستنشن مژه استایل اسپایکی عیوب چشم از جمله پف چشم، ریزی چشم، گودی چشم و غیره را می پوشاند. اکستنشن مژه  اسپایکی با توجه به حالت چشم های مشتری انجام می شود. و می تواند معایب آن را تا حد بسیار زیادی برطرف کند. اندازه مژه های به کار رفته در این حالت نباید بیش از دو برابر مژه های طبیعی خود فرد باشد. زیرا باعث می شود چشمان شما حالت طبیعی و زیبای خود را از دست بدهد.

این نوع روش کاشت برای عروسی و مهمانی نیز بسیار حیرت انگیز است؛ زیرا چشم‌های شما را مانند یک عروسک، درشت و جذاب نشان می‌دهند و باعث می‌شود که نظر همگان به چشمتان جلب شود.

 

اکستنشن مژه استایل اسپایکی

اکستنشن مژه اسپایکی در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی

 

اگر برای اجرای اکستنشن مژه استایل اسپایکی به دنبال مرکزی مطمئن و اکستنشن کار با تجربه می گردید. مادر مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در شمال تهران با سالنی شیک و مجهز و بهره گیری از پرسنل مجرب و حرفه ای شما را تا رسیدن به هدف همراهی خواهیم کرد.


https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051