سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بوتاکس تراپی مژه تضمینی

 برای آموزش بوتاکس تراپی مژه صفر تا صد با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مزه سارا دماودنی همراه باشید. مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی درشمال تهران برگزارکننده دوره های تخصصی آموزش اکستنشن مژه، آموزش لیفت و لیمنت مزه و آموزش کراتین تراپی مژه و ابرو می باشد.

دوره آموزش کراتین تراپی مژه و ابرو در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در شمال تهران با بهترین کیفیت در حال برگزاری است. اگر مایلید در دوره آموزش لیفت و لمینت مژه و آموزش کراتین تراپی مژه و ابرو شرکت کنید. این فرصت طلایی را از دست ندهید.

بوتاکس تراپی مژه چیست؟

بوتاکس مژه روشی اصولی برای ترمیم و تقویت مژه های آسیب دیده به شمار می آید. این روش، روش تقویت کننده ای مناسب برای مژه های شما به شمار می رود. و همچنین بهترین مکمل برای لیفت و لیمنت ابرو و مژه است. همین مزایا باعث شده که امروزه توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده و بازار کار خوبی را ایجاد کند.

دوره آموزش بوتاکس تراپی مژه در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی

مشخصات دوره آموزش لیفت مژه و لیمنت مژه و بوتاکس تراپی مژه عبارت است از؛

خانم سارا دماوندی مدرس دوره،

این دوره طلایی توسط خانم سارا دماوندی با تجربه آموزش و پشتیبانی بیش از 400 کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌ خاورمیانه، و سابقه 2 سال مربیگری کمپانی پرولانگ و پشتیبانی بیش از 250 کار آموز در استرالیا، تدریس می شود.

سرفصل های آموزشی دوره؛

آموزش جدیدترین تکنیک لیفت دبل(مژه بالا و پایین)
نکات طلایی آموزش لیفت مژه جهت پیشگیری ازآسیب دیدن های احتمالی مژه
موادگذاری صحیح لیفت
نحوه تینت و  رنگ مژه
کراتین تراپی مژه و ابرو
آموزش بوتاکس تراپی مژه و ابرو
شناخت انواع متریال های لیفت، تایم مکث و ماندگاری آنها

شناخت انواع بوتاکس مژه در برندهای مختلف
آموزش تایمینگ و کار با برندهای مختلف لیفت مژه
نحوه مشاوره صحیح به مشتری

مدت زمان برگزاری دوره آموزش؛

دوره آموزش بوتاکس تراپی مژه شش ساعت در نظر گرفته شده است. که از این زمان دو ساعت به پارت تئوری و چهار ساعت به پارت عملی اختصاص دارد. به این صورت که؛

دو ساعت اجرای کار روی مدل زنده، توسط مدرس و دو ساعت تمرین عملی هنرجویان روی مدل و رفع اشکال آنها می باشد. کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و ورکشاپ برگزار می شود.

دوره آموزش لیفت مژه و ابرو و آموزش کراتین تراپی مژه در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در شمال تهران و توسط یکی از بهترین متخصصان در زمینه مژه و ابرو تدریس می شود. برای زمان برگزاری متناسب با وقت خود با مرکز ما در تماس باشید.

برای آموزش بوتاکس مژه و مبانی مهم و کاربردی لیفت و لیمنت مژه و ابرو با مرکز تخصصی مژه و ابرو سارا دماوندی در تماس باشید.


https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051