سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکستنشن مژه کلاسیک با بهترین قیمت

اکستنشن مژه کلاسیک نوعی اکستنشن مژه است که برای پر پشت نشان دادن مژه و توسط اکستنشن کار حرفه ای انجام می شود. برای اجرای بی نقص اکستنشن مژه کلاسیک و افزایش جذابیت چشمان خود با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.

 

  اکستنشن مژه به روش کلاسیک

به نوعی از اکستنشن مژه که بسیاری از خانم ها طرفدار آن هستند کاشت مژه کلاسیک گفته می شود. در این روش چشم های شما زیبا تر و طبیعی تر نشان داده می شود که این موضوع در صورت شما جذابیتی ویژه را به ارمغان می آورد. زمانی که شما احساس زیبایی کنید، اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد.

با استفاده از روش کاشت مژه کلاسیک شما سطح تازه ای از اعتماد به نفس را تجربه خواهید داشت. همان طور که می دانیم اکستنشن مژه انواع مختلفی را دارد که یکی از این انواع کاشت مژه کلاسیک است .

در این استایل اکستنشن مژه شادگی و طبیعی بودن از اهمیت وِزه ای برخوردار است. در این روش در میان هر مژه فرد یک تار اکستنشن قرار می گیرد و به همین دلیل است که کاشت مژه کلاسیک بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. و در نگاه اول تشخیص این که مژه های شما طبیعی است یا خیر بسیار سخت تر است .

اگر برای اولین بار است که می خواهید کاشت مژه را انجام دهید پیشنهاد می کنم از اکستنشن مژه کلاسیک استفاده کنید.

 

مزایای اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن‌ مژه کلاسیک جایگزین با دوام‌تر و طبیعی‌تری نسبت به مژه‌های مصنوعی هستند. به علاوه اینکه به برنامه‌ی آرایش و یا تمدید روزانه آن نیاز ندارند.

در روش اکستنشن مژه از چسب های بو دار و حساسیت زا خبری نیست.

تنها حدود یک ساعت طول می‌کشد تا اکستنشن مژه شما اجرا شود .

اکستنشن مژه فرایندی کاملا بدون درد است. اکستنشن‌ها حدود یک ماه تا شش هفته دوام دارند، و احتمالا در این مدت به این نتیجه می‌رسید که نیازی آرایش چشم ندارید.

ونیز راه حلی کاربردی برای افرادی است که از کم پشتی یا کوتاهی مژه ها رنج می برند.

اکستنشن مژه کلاسیک در مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی

ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی با ارائه بیش از 2000 نمونه کار زیبا به شما این اطمینان را خواهیم داد،که تجربه بی نظیری از اجرای اکستنشن‌ مژه کلاسیک برای شما خواهیم ساخت. و پاسخگوی این دغدغه های مهم در باره چشمان شما هستیم.

 https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051