سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم به صورت تضمینی


آیا به دنبال شرکت در دوره ای پرسود و درآمد زا مانند آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم در خیابان شمال تهران هستید؟

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم


اگر می خواهید به صورت جامع و کاربردی آموزش اکستنشن مژه را ببینید و وارد بازار کار شوید. با من در این نوشتار همراه باشید. چون می خواهم به شما دوره آموزش اکستنشن مژه را در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی معرفی کنم.

اکستنشن مژه مگاوالیوم

به طور کلی اکشتنشن مژه وصل کردن یک یا چند تار مژه مصنوعی به مژه طبیعی است. اکستنشن مژه یکی از راهکارهایی است که امروزه برای پرحجم کردن مژه ها و داشتن چشمانی جذاب تر  مورد استفاده بسیاری از بانوان قرار می گیرد.

اکستنشن مزه مگاوالیوم

اما در این زمینه لازم است بدانید اکستنشن مژه به تکنیک های مختلفی انجام می شود که در این میان می توان به استایل مگاوالیوم اشاره نمود. اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در جهان است.


اغلب افرادی که می خواهند مژه های پرپشت، بلند، مشکی و زیبا داشته باشند از این نوع اکستنشن مژه استقبال می کنند. این تکنیک حجم بی نظیری به مژه های فرد می دهد.

مدزس دوره اکستنشن مژه مگاوالیوم


مشخصات دوره آموزش اکستنشن مژه در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی برگزار می‌شود. این دوره طلایی توسط خانم سارا دماوندی با تجربه آموزش و پشتیبانی بیش از 400 کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌ خاورمیانه، و سابقه 2 سال مربیگری کمپانی پرولانگ و پشتیبانی بیش از 250 کار آموز در استرالیا تدریس می شود.

سرفصل های دوره

این کلاس شامل تمام سرفصل های مربوط یادگیری متدهای مختلف اکستنشن مژه برای انواع چشم ها با فرم های مختلف می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزش اکستنشن مژه، برای ورود به بازارکار آماده می شوند.


سرفصل های دوره

آموزش طراحی اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری،
آنالیز ساختمان مو مژه

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک 1:1

آموزش اکستنشن مژه تار به تار

آموزش اکستنشن مژه والیوم

سرفصل های دوره اکستنشن مژه

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم

آشنایی با انواع روش های اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی
آموزش ترمیم و ریموو کاشت مژه


آشنایی با مراقبت های پس از اکستنشن مژه
برای شرکت در این دوره ها و استفاده از این فرصت طلایی تکرار نشدنی با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.


اموزش  اکستنشن مژه همراه باارایه مدرک

ارایه مدرک بعد از برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه

در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی، آموزش اکستنشن مژه  با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان این دوره، هنرجویان موفق به دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای اکستنشن مژه خواهند شد.


برای دیدن بهترین دوره برگزار شده صفر تا صد آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.


https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051