سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان در مرکز تخصصی اکستنشن مژ

دوره آموزش استایل کیم کارداشیان به صورت جامع و کاربردی و با ارائه مدرک معتبر در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارادماوندی  برگزار می شود . اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان از نمونه استایل های زیبا ترند شده این روزها در بین بانوان می باشد.

آموزش اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان


با توجه به دگرگونیهای پی در پی در دنیای مد و زیبایی ، توجه افراد به اکستنشن مژه بیشتر از گذشته شده است. چون با انجام اکستنشن مژه دیگر نیازی به آرایش مداوم روزانه نیست. همچنین می توان با استفاده از اکستنشن مژه به اصلاح فرم چشمها پرداخت.اکستنشن مژه جز رشته های پر دآمد در حوزه آرایشگری  محصوب می شود .از این رو هر لحظه به علافمندان آموزش هنر اکستنشن مژه افزوده می شود .

آموزش هنر ترند شده اکستنشن مژه



اما انچه باید مورد توجه قرار گیرد پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر است .که بتوان به تجربه و مهارت مدرس آن ،سر فصل های آموزشی،مدرک ارائه شده،و یا نحوه ی پشتبانی  اعتماد کرد .

مادر مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی در فرشته تهران با تجربه آموزش و پشتبانی بیش از 400 کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌خاورمیانه، برگزار کننده دوره های آموزش اکستنشن مژه با ارائه مدرک رسمی معتبر هستیم .


مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی

سرفصل های آموزشی اکستنشن مژه



آموزش وشناخت سه المنت اصلی تضمین کننده کار بر اساس قانون پرولانگ

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک 1:1

آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی

آموزش اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان و  انواع تکنیک های پر مخاطب

اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان


آموزش انواع تکنیک های فن سازی مژه

آموزش فرم دهی به چشم با تکنیک دیزاین

آموزش ابداع و اجرای مپ های متناسب با فرم چشم

آموزش فرم دهی به چشم با اکستنشن

نحوه تصمین کار و گارانتی مشتری در جهت سلامت مژه

آموزش ترمیم مزه

آموزش ریموو مژه

آموزش های جامع وکاربردی اکستنشن مژه



آشنایی با مواد و متریال و تشخیص کیفیت مواد

آشنایی با عوارض و ری اکشن های احتمالی

شما در طی گزارندن این دوره مهارتهای بی نظیری چون ،نحوه آمادگی جهت ورود به بازار کار،نحوه مشاوره صحیح با مشتری ،نحوه تصمین کار و گارانتی مشتری در جهت سلامت مژه را می آموزید.

اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان د

نحوه برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه


آموزش اکستنشن مژه به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و ورکشاپ برگزار می شود.اگر شاغل هستید و با محدودیت زمانی مواجه هستید،می توانید با هماهنگی مربی در کلاسهای آموزش مژه اکستنشن مژه شرکت نمایید.

نحوه برگزاری دوره آموزشی اکستنشن مژه

مدرک قابل ارائه بعد از برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه


دوره آموزش اکستنشن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان این دوره ، هنرجویان موفق به دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای اکستنشن مژه خواهند شد. لازم به ذکر است در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی با تجربه آموزش و پشتیبانی بیش از 250 کار آموز در استرالیا،بعد از برگزاری دوره جامع خود هنر جوبان را به صورت نامحدود پشتیبانی خواهد کرد .


برای آموزش اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان به صورت جامع و کاربردی با ما تماس بگیرید.

https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051